Thursday, March 04, 2010

Gloves baru.


Gloves baru aku.beli kat kompleks teruntum tadi.harga murah je.
kebetulan pergi situ,teman kerani pejabat aku..dia ada urusan kat kompleks teruntum.
lepas tengok2 dan puas hati..aku kira jadi nak beli je la..
pastu tengok duit dulu dalam wallet.adoii..ada dalam Rm 30 je..memang tak cukup la.
nak tak nak..terpaksa pinjam skit duit dari kerani aku tu.hehehe.
keluar kompleks..terus pegi bank.pastu ambik duit dan bayor balik hutang tadi.

kali ni saje nak cuba pakai brand Topper pulok.
sebelum ni dah cuba pakai Umbro,Diadora,Puma dan Nike.kali ni sambor Topper.
cuma Adidas je blum cuba lagi..aku tengok Adidas punya agak mahal skit.
mungkin lepas2 ni boleh sambor Adidas pulok.
gloves dah baru,harap prestasi aku makin meningkat la..hehehe.

No comments:

Post a Comment