Sunday, January 10, 2010

Permulaan yang baik.

Sabtu baru ni,9/1/2010 liga malaysia kembali menemui peminat2 bola malaysia.ramai yang dah tak sabar menunggu..termasuk la aku sebagai peminat dan penyokong pasukan pahang,memang tak lepaskan peluang utk ke stadium darul makmur utk bagi memberi sokongan pada pahang.
musim lepas berapa game je aku tgk kat stadium..maklumla,prestasi teruk sangat.hehehe.

rata2 barisan pemain pahang kali ni mmg muda2..termasuk la pemain2 luar yg dibawa masuk oleh dollah salleh utk memperkuatkan pasukan pahang.suasana teruja tu mmg aku dah rasa 2-3 hari sblm game..malam tu kat stadium lepak tgk bola dgn budak2 tok gajah.kalau boleh aku nak skuad kali ni berjaya dan boleh bersaing dalam liga.buktikan pada semua peminat yang pahang memang layak main liga super musim ni.
aku tak nak team ni jadi mangsa belasahan team lain je.
dan kemenangan 2-1 dengan perak telah membuktikan betapa seriusnya pasukan pahang kali ni.aku harap semangat dan usaha keras untuk nak menang kekal utk game2 akan datang.
Amuk Pahang Amuk!!

No comments:

Post a Comment