Thursday, January 21, 2010

Umur

Sedar tak sedar 14 januari 2010 lalu, genap la umur aku 30 tahun.hehehe..ya dah 30 pun sekarang..dah makin meningkat umur aku ni.
sedih jugak rasanya bila nak tinggalkan umur 20-an..hehehe.
teringat dulu-dulu masa umur belasan tahun..rasa tak sabar je bila nak masuk umur 20.
masa tu rasa bila umur dah masuk 20,rasa macam dah dewasa dan matang je..hehehe.
memang best sebenarnya umur 20-an ni..nak2 masa umur antara 20 hingga 25 tahun dulu.
tapi tu la..semua tu tinggal sejarah dan kenangan je.masa takkan kembali berputar.

sebenarnya ada beberapa pekara yang aku nak lakukan dan penuhi sebelum umur aku masuk 30 ni,tapi apakan daya..ada yang aku dapat penuhi dan ada jugak yang aku tak dapat penuhi.
takpe la..mungkin belum rezeki aku dan bukan masanya lagi.Allah dah tentukan untuk setiap hambanya..dan aku kena terima semuanya..biar pun ada yang pahit untuk aku terima.
harapan aku..biarlah masa akan datang akan lebih baik buat aku.moga nasib aku akan lebih baik nanti.

No comments:

Post a Comment