Friday, April 02, 2010

Nak jual ke tak nak ni..

Petang semalam,balik dari keje aku dgn bos aku ke bandar.
tujuannya nak ke kedai sukan..nak cari 1 set jersey bola untuk 1 team bola.
so kitaorang pun pegi la ke 1 kedai sukan yang popular ni.
takyah la aku bagitau kedai mana..hehehe.
lepas tanya2 dan pilih,ada hal pulak berlaku.
bagi kami layanan diaorang tak berapa best la..tengah sibuk layan,tiba2 bleh blah ke belajang.
katanya ada keje kat belakang..nak edit stok rasanya.aku agak2 je ni.
pastu keluar jap..pastu masuk balik.pening kepala aku.
dia cakap pilih la dulu..dah jumpa panggil dia balik..ada pulak gitu.
bila nak tgk stok..kejap kata ada..kejap kata takde.
bila tanya warna apa yang ada,katanya tengok pada yang display.
bila nak macam yang kat display tu..takde pulak.aduhhh.

bila aku tengok bos aku makin panas je..aku ajak bos aku pegi kedai lain.
last2 aku dgn bos aku blah je..bengang btul masa tu.
aku bagitau bos aku pegi kedai lain je la..so kitaorang pun ke kedai lain.
kat kedai ni layanan memang bagus..tip-top kata orang.hehehe.
kat sini dapat la 1 set jersey bola termasuk seluar dan print nombor sekali.
situasai 2 kedai yang aku pegi tu memang berbeza.layanan mmg beza la.
mungkin takde rezeki kedai yang pertama tu untuk dapat dalam banyak duit petang semalam.
dapat ke kedai kedua je..
apa2 pun..petang semalam bos aku belanja aku 1 jersey.hehehe.
berbaloi jugak teman dia..tq bos.


2 comments: